Print & Art Partner
T:+31 (0)299 - 321 666
Chipbuddy Logo
  • Gratis verzending binnen Nederland en België.
  • Snel geleverd.
  • Op maat gemaakt.

Meer weten?

Neem gewoon contact met ons op, net zo makkelijk!

  • TOP 10 in de vragenlijst

  • 1. Waar kan ik de werkbestanden downloaden?

    De meeste werkbestanden kunnen worden gevonden op het pvc drukwerk overzicht. Een nieuw overzicht is in de maak!

  • 2. Heb ik een account nodig?

    Een account is zowel voor de online shop als het aanvragen van offertes en drukwerk niet noodzakelijk maar wel gemakkelijk.

  • 3. Hoe lever ik bestanden aan?

    Bestanden kunnen verschillend worden opgemaakt. Bekijk eerst de aanleverspecificaties.

  • 4. Hoe lang duur de verzending?

    Bestellingen via de online winkel worden de volgende dag geleverd indien er op werkdagen voor 16.00 is besteld.

  • 5. Kan ik ook als particulier een offerte aanvragen?

    Uiteraard, wij zijn u graag van dienst!

  • 6. Ik heb een ander formaat, wat nu?

    De meeste producten in het drukwerkoverzicht worden op maat gemaakt, deze zijn dan ook niet staandaard op voorraad. Bijna elk formaat is dus mogelijk.

  • 7. Ik zoek een product welk niet staat gemeld, wat nu?

    Neem contact op, wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden.

  • 8. Ik heb wat hulp nodig bij het opmaken van bestanden, is dit mogelijk?

    Zeker, wij kunnen u helpen bij de opmaak van al uw drukwerk! Neem contact op!

  • 9. Wat is de minimum oplage?

    Per product staat er aangegeven hoeveel de minimale productie hoeveelheid is. Niet dat er niet minder gemaakt kan worden, maar is dit financieel gezien niet aantrekkelijk. Er kan altijd even contact met ons worden opgenomen.

  • 10. Waar worden de producten gemaakt?

    De producten worden gemaakt daar waar zij zijn die dat het beste kunnen. Dat kan zijn in Nederland, maar ook over de grens in Europa, of in het verre Azie.

  • Account & Registratie

  • Heb ik een account nodig?

    Voor zowel de online shop als het aanvragen van offertes is geen account noodzakelijk. Wel is het handig en raden wij aan een account te te gebruiken.

  • Hoe maak ik een account?

    U kunt gemakkelijk een account aanmaken door alle informatie in te vullen op het account registratie formulier.

  • Kan ik mijn account verwijderen?

    Wanneer het account verwijderd dient te worden vragen wij contact met ons op te nemen.

  • Nieuws & Nieuwsbrief

  • Hoe schrijf ik me in op de nieuwsbrief?

    Zowel op de homepagina als de nieuwspagina is een inschrijf formulier waarmee kan worden ingeschreven op de nieuwsbrief.

  • Hoe vaak ontvang ik de nieuwsbrief?

    Indien u bent ingeschreven op de nieuwsbrief zal u wellicht enkele berichten van ons krijgen. Dit zal gaan over onze producten, speciale aanbiedingen en updates.

  • Hoe schrijf ik me uit op de nieuwsbrief?

    Uitschrijven op de nieuwsbrief kan hier.

  • Wat voor nieuws ontvang ik?

    Enkele keren per jaar sturen wij onze relaties een update over ons assortiment, speciale deals en ontwikkelingen.

  • Bestanden & Ontwerpen

  • Ik zou graag wat willen bestellen, wat nu?

    Hartelijk dank hiervoor. Via onze website kunnen automatisch offertes worden opgevraagt voor verschillende producten en afwerking. Deze ontvangen wij en zullen hierna contact met u opnemen, contact met ons opnemen mag uiteraard ook.

  • Hoe maak ik mijn bestanden op?

    Bestanden kunnen gemakkelijk zelf worden opgemaakt in de daarvoor bestemde templates. Deze kunnen worden gedownload op de productpagina of via de aanleverspecificaties.

  • Ik wil mijn bestanden aanleveren, hoe gaat dit?

    Indien het voorbeeld is gemaakt kan deze aan ons worden toegezonden.

  • Ik heb wat hulp nodig bij het opmaken van bestanden, is dit mogelijk?

    Zeker, wij kunnen u helpen bij de opmaak van al uw drukwerk! Neem contact op!

  • Wat is de minimum oplage?

    Per product staat er aangegeven hoeveel de minimale productie hoeveelheid is. Niet dat er niet minder gemaakt kan worden, maar is dit financieel gezien niet aantrekkelijk. Er kan altijd even contact met ons worden opgenomen.

  • Levertijden

  • Hoe lang duur het voor ik mijn bestelling binnen heb?

    Productie en levertijd hangen af van verschillende factoren. Echter worden bestellingen hoofdzakelijk binnen 10 tot 14 werkdagen geproduceerd en afgeleverd, waar ook ter wereld. Dit is één van onze sterke punten.

  • Hoeveel kost de aflevering?

    Elke bestelling wordt zonder extra kosten geleverd op één adres binnen Nederland of Belgié. Bij een anders adres zullen wij samen kijken naar de mogelijkheden.

  • Kan ik mijn bestelling gepsreid laten leveren?

    Zeker, via ons logistiek partner kan dit overigens vrij voordelig. Wel dient er even contact met ons te worden opgenomen.

  • Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen?

    Wanneer er in de online winkel één of meerdere producten zijn toegevoegd aan de winkelwagen kunnen hierna de contact en afleverdata worden ingevuld.

  • Kan ik bestellen zonder account?

    Zeker, bestellen in de online winkel kan zonder account. Wel raden wij een account en het gebruik hiervan aan.

  • Online Afrekenen

  • Hoe kan er online worden afgerekend?

    Wanneer producten zijn toegevoegd aan de winkelwagen en afleverdata zijn ingevuld kan er worden afgerekend. Afrekenen kan via iDeal, veilig via uw eigen bank. Overigens kunnen er nog enkele andere methodes gebruikt worden om af te rekenen.

  • Verzending & Retour

  • Hoeveel zijn de verzendkosten?

    Bij chipbuddy worden er geen verzendkosten gerekend. Deze zijn dus altijd gratis!

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Alle bestelling worden met het Nederlandse Post bedrijf PostNL verstuurd.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Wij zullen ons best doen uw bestelling zo snel mogelijk en correct af te leveren. Wanneer een bestelling voor 17.00 bij ons binnen komt zullen wij deze dezelfde dag nog versturen. Wanneer u de bestelling ontvangt hangt af van de bezorgtijden van PostNL. Meestal is dit de volgende dag.Bezorgdagen van PostNL:Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, en zaterdag.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen hoe kan dit?

    Het kan soms zijn dat de verzending vertraging op loopt bij het post centrum van PostNL. Hierdoor kan het zijn dat uw bestelling na enkele dagen pas bezorgd wordt. Wanneer u al langer zit te wachten op uw bestelling zult u contact met ons moeten opnemen via de contactpagina.

  • Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    Ja, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen zonder enige opgaaf van reden retour sturen. Kosten hiervan worden niet vergoed. Het herroeping recht is aan wettelijke regels gebonden, deze kunt u terug lezen in onze Algemene Voorwaarden.

  • Hoe krijg ik mijn geld terug?

    Wanneer u uw producten retour heeft gestuurd zullen wij zo snel mogelijk uw betaling (met aftrek van gemaakte kosten) retour storten op uw bank rekening. Dit wordt gedaan nadat de retour gestuurde bestelling bij ons is binnen gekomen.

  • Diensten & Productie

  • Ik heb een ander formaat wat nu?

    De meeste producten in het drukwerkoverzicht worden op maat gemaakt, deze zijn dan ook niet staandaard op voorraad. Bijna elk formaat is dus mogelijk.

  • Waar worden de producten gemaakt?

    De producten worden gemaakt daar waar zij zijn die dat het beste kunnen. Dat kan zijn in Nederland, maar ook over de grens in Europa, of in het verre Azie.

  • Ik zoek een product welk niet staat gemeld, wat nu?

    Neem contact op, wij kijken graag samen met u naar de mogelijkheden